Loco Loco - Reisverslag uit Renswoude, Nederland van Babet Koster - WaarBenJij.nu Loco Loco - Reisverslag uit Renswoude, Nederland van Babet Koster - WaarBenJij.nu

Loco Loco

Blijf op de hoogte en volg Babet

04 Januari 2015 | Nederland, Renswoude

Vandaag ben ik aangekomen in Ghana. Woow.. Ik wist dat ik een cultuurschok zou krijgen maar dit!!! Vanaf het moment dat je het vliegtuig uitstapt wordt er aan elke kant aan je getrokken. Daarna heb ik meteen al 2 huwelijksaanzoeken gekregen. Schrik niet, ik ben beide nog meteen keihard (bijna gillend) weglopen. Toen we naar het hotel reden liepen er allemaal mensen op de weg. Tegen het raampje aantikken om geld te smeken. Je schrikt je echt dood hier. Gelukkig ben ik nu in het hotel. kwam ik net bekaf hieraan en ik dacht gauw de kamer op en even lekker bijkomen. Niet dus... ik slaap met 8 anderen op een kamer. Overigens zit er op mijn bed een vieze grote vlek, waarvan ik de herkomst absoluut niet wil weten. Maar ik heb wel alles meegekregen op het vliegveld, dus ook schone lakens.
Nou zullen jullie wel denken dat ik weer lekker sarcastisch en cynisch bezig ben, maar dat is niet helemaal zo. Mijn vlucht was geweldig. Ik hoefde niet voor mijn eten en drinken te betalen werd gewoon aangeboden door de vliegmaatschappij. (Ik snap ook wel dat ik het voor de tijd natuurlijk heb betaald, maar goed het was natuurlijk fijn). Oh ja.. en beide keren had ik een dun persoon naast me zitten dus had lekker me eigen ruimte hahahahaha! Morgen maar eens kijken hoe en wat en dan gaat maandag echt de cursus beginnen.
De mensen hier zijn wel heel relaxed. Op alles wat hier uitvalt of kapot is wordt inderdaad letterlijk gezegd this is africa! Don't worry!

Maak jullie geen zorgen, want dat doe ik zelf ook nog niet!

  • 04 Januari 2015 - 01:06

    Inge:

    HEY Bettie. Veel plezier en geniet er van. Groetjes.

  • 04 Januari 2015 - 07:13

    Anne :

    Hee Babet!

    Heel veel plezier en succes daar! Geniet van alle mooie dingen die je daar gaat zien en de mooie momenten die je mee gaat maken! Jij gaat je hier wel door heen slaan! En je hebt een ervaring voor de rest van je leven! Tot over 3/4 maanden!

    Liefs Anne (sein)

  • 04 Januari 2015 - 09:38

    Jony:

    Fijn te lezen dat je goed aangekomen bent Babet! Laat de eerste dagen alles op je af komen, dan zul je zelfs aan de cultuur gaan wennen! Succes! X

  • 04 Januari 2015 - 09:39

    Lonneke:

    Veel plezier en succes in Ghana!!!

  • 04 Januari 2015 - 09:45

    Gre De LEEUW:

    Leuk Barbet.
    Dat ik jou belevenissen mee kan maken.
    Een hele belevenis voor jou geniet er van.
    Toi toi.
    GROETJES Gre

  • 04 Januari 2015 - 09:45

    Britt:

    wauw babet wat leuk om dit allemaal te lezen. laat nog even lekker alles op je afkomen en geniet van alles wat je daar mee gaat maken. heel veel succes en tot snel! XXX

  • 04 Januari 2015 - 10:16

    Marianne De Leeuw:

    Hè Babet, mooi geschreven

  • 04 Januari 2015 - 10:43

    Martine:

    hey meis, zo te lezen ben je goed bezig, hou dat ook zo aub.
    Ik ben nu al trots op je want wat jij doet is pittig. Love you en ik blijf je volgen xx

  • 04 Januari 2015 - 11:20

    Gerda:

    Hey Babet, leuk om te lezen. Ik wens je veel succes en een leuke tijd, maar jou kennende komt dat hele maal goed.

  • 04 Januari 2015 - 11:24

    Bernadet:

    Hee Bettie, fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Leuk geschreven.ik kijk uit na je volgende verslag. Zet um op daar!

  • 04 Januari 2015 - 12:01

    Tonie Klein Brinke:

    Hoi Babet
    Fijn je zo te kunnen volgen,
    Groetjes , je peetoom.

  • 04 Januari 2015 - 17:18

    Nicole En Wilco:

    Hoi Babet, fijn dat je goed bent aangekomen. Veel plezier daar en we zullen je blijven volgen.

  • 04 Januari 2015 - 18:02

    Marja Beekmand:

    Hoi Babet,

    Je bent er dus al. Ik ben benieuwd naar je dagen daar in Accra, je cursus en je reis naar Kumasi.
    Jee, niet alleen slapen maar met achten.... heb je watjes bij ;-).

    Ik blijf je volgen en hoor graag tips/adviezen.

    warme en zonnige groeten,

    Marja

  • 05 Januari 2015 - 08:57

    Manon - Activity Int. :

    Hoi Babet!
    Goed om te lezen dat je goed bent aangekomen! Nu gaat het echt beginnen.. Heel veel succes en plezier deze week!
    Groetjes van Manon - Activity International

  • 05 Januari 2015 - 14:23

    Simone:

    Hé Babet,

    Fijn dat de reis goed verlopen is.

    Het gaat nu Echt beginnen...
    Succes met je cursus...


















  • 06 Januari 2015 - 06:42

    Wilma En Robert:

    Hallo,
    Ja de werkelijk is vaak heel anders dan dat je van te voren in kunt schatten. Maar het gaat je lukken alles went. We gaan je volgen. Succes en veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Babet

Actief sinds 08 Dec. 2014
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 14935

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 09 Maart 2015

Bettie op weg naar Ghana

Landen bezocht: