children's home en Accra! - Reisverslag uit Kokomlemle, Ghana van Babet Koster - WaarBenJij.nu children's home en Accra! - Reisverslag uit Kokomlemle, Ghana van Babet Koster - WaarBenJij.nu

children's home en Accra!

Door: Babet

Blijf op de hoogte en volg Babet

09 Februari 2015 | Ghana, Kokomlemle

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje uit het zonnige Ghana. Vorige week was het een leuke week. Ik heb met de kinderen geknutseld en ben met een aantal kinderen naar het sportstadion geweest. Super gezellig was dat.

Zaterdag morgen ben ik om half 7 naar Accra vertrokken. Toen ik om 12 uur aangekomen was werd ik opgehaald in een te grote wagen door de zanger kay-g. Daarna zijn we wezen winkelen. Om 4 uur zijn we nog naar een super groot mooi resort gegaan. Daar hebben we gegeten en gezwommen. 'S avonds had hij een concert en ben ik met hem mee geweest. Kei gaaf was dat.

Zondag ben ik naar pink hostel gegaan en 's avonds heb ik een andere vrijwilligster uit Nederland van het vliegveld opgehaald. Marja had gelukkig de random reader meegenomen dus eindelijk kon ik checken hoeveel geld ik al had in gezameld. Het bedrag was ongelooflijk 931 euro! Deze week maar weer hard werken om proberen de 1500 euro te halen.

  • 09 Februari 2015 - 14:02

    Mama:

    Lieve Babet,

    Fijn dat de actie zo goed loopt. Kun je in ieder geval de matrassen/bedbodems al regelen. De jurk staat je prachtig. Dikke kus.

    Mama

  • 10 Februari 2015 - 20:42

    Mama:

    Lieve Bettie,

    Kop op!!! Over 4 weken zit je weer in Nederland, waar de elektriciteit zelden uitvalt. Dikke kus!!!

    xxx mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Babet

Actief sinds 08 Dec. 2014
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 14968

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 09 Maart 2015

Bettie op weg naar Ghana

Landen bezocht: